LLB 2019, MESSE

LLB 2019: Leteng på frierferd

Fra venstre: Øyvind Jacobsen (product and Marketing Manager), Katrine Weden Snapa (markedskoordinator) og Aida Hassan (KAM koordinator salg). Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©

FORNEBU, BÆRUM: I klare farger stråler den lille standen til Leteng ut mot messa. Her blir man ønsket velkommen med åpne armer.

«Vi synes det er veldig spennende å være her. Sist gang vi var her var sånn ti-tolv år siden, så vi vet ikke helt hva vi kan forvente oss av resultater for messa i år,» forteller Øyvind Jacobsen, markeds- og produktsjef.

ANNONSE

Det er god AV-viten i selskapet, som de ønsker å få frem på LLB 2019.

Under LLB-messen er Letengs hovedbudskap: «Leteng AS – den gode forbindelsen»:

På Letengs stand finnes det representanter fra AV-bransjens verdensomspennende organisasjon Avixa.

I tillegg representanter fra Yamaha, Adam Hall, Kramer Electronics, Legrand, Letengere, Vaddio og Chief.

Vaddio har videokonferanse og kamerasystemer, mens Chief har oppheng for prosjektor og skjerm.

Leteng er eksperter på rådgivning og support på produkt og teknologi.

«For oss blir det her litt testarena,» nevner Øyvind, «men vi ønsker å vise ansikt som seriøs lydaktør.»

Øyvind Jacobsen, markeds- og produktsjef i Leteng. Foto: John Berge, SCENEMAGASINET.no ©

I dag er Leteng en av bransjens ledende distributører av produkter for AV og IT.

Øyvind legger til at de er relativt sterke på lyd, og vil gjerne at sluttbrukeren skal få en problemløs hverdag takket være Letengs stålkontroll og kompetanse.

SCENEMAGASINET dekker LLB 2019. Vi har stand på messen, og deler også ut vårt messemagasin alle dagene. Besøk oss gjerne på stand. Vi har popcorn og baconsnacks fra Sundlings som vareprøver.

ANNONSE

Si din mening om denne artikkelen

kommentarer

Powered by Facebook Comments

Du vil kanskje også like